Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

World Conference on Research in Teaching and Education / Prague, 18-20 March 2022

 

Πώς αξιολογείς την επιτυχία ενός σχεδίου Erasmus+?
Μετρήσαμε, χρησιμοποιώντας 33 προτάσεις και την κλίμακα Likert, τη δημοκρατικότητα των σχολείων που συμμετέχουν στο πρότζεκτ που συντονίζουμε.
Tο πρότζεκτ αφορά τη διδακτική του Ολοκαυτώματος μέσα από δραστηριότητες Ιστορίας, Γεωγραφίας, Λογοτεχνίας. Τα συμμετέχοντα σχολεία είναι Ελλάδα, Ρουμανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Γερμανία.
Ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες μαθητές να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο (33 προτάσεις, κλίμακα Likert, το οπτικοποιήσαμε στον χώρο) ΠΡΙΝ τη συμμετοχή τους στο πρότζεκτ και ΜΕΤΑ τη συμμετοχή τους στο πρότζεκτ. Σκοπός είναι να μετρηθεί η επίδραση του προγράμματος Erasmus+ στη δημοκρατικότητα των μαθητών.
Ποιο σχολείο είναι στην πρώτη θέση, τόσο πριν όσο και μετά τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα; Ποιο σχολείο ήταν στην τελευταία θέση, πριν τη συμμετοχή των παιδιών στο πρότζεκτ? Ποιο σχολείο, το μόνο από όλα, έπεσε σε δημοκρατικότητα μέσα στη διετία? Τι ενδιαφέροντα συμπεράσματα μπορούμε να εξάγουμε για το πώς αντανακλάται η πολιτική κατάσταση και η διαχείριση της πανδημίας της κάθε χώρας στην δημοκρατικότητα των σχολείων?
Όλα αυτά τα ενδιαφέροντα τα κάναμε paper και poster και τα παρουσιάσαμε την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022, στο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Έρευνα στη Διδασκαλία και την Εκπαίδευση, στην όμορφη Πράγα.
Το λινκ με τις εργασίες του συνεδρίου: https://www.dpublication.com/proceeding/4th-worldte/?fbclid=IwAR2UmEutoHU7uUdMs7qPjaA73Wg62K98bQLJuraRl3yDQyzh5IrIqAkIRug#Table-of-Contents
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου